Woningnood!

Hoi lieve mensen!

Tussen al onze reisverhalen door even een noodkreet: ik (Yolande) heb geen woonruimte als ik terugkom in Nederland!

Mijn tijdelijke oplossing gaat op het laatste moment niet door, dus ik heb dringend jullie hulp nodig. Ik ben op zoek naar een kamer/studio o.i.d. in Amsterdam of Leiden, huur tot 400 euro per maand. Iets tijdelijks mag ook. Ik moet vanaf 18 februari weer aan het werk in Sassenheim, dus de nood is erg hoog! Om die reden ben ik ook niet zo kieskeurig op het moment.

Ik hoop dat iemand iets weet. Berichten mogen op deze site of naar mijn e-mailadres (yolandeviergever@hotmail.com). Aangezien Nienke en ik net een Vietnamese kookcursus achter de rug hebben, zal ik degene met de gouden tip belonen met een authentieke Vietnamese maaltijd.
Alvast bedankt!

Later deze week ons laatste bericht uit Vietnam, we stappen volgende week zaterdag nl alweer in het vliegtuig. Tot dan!

Liefs,

Yolande

1 opmerking:

Anoniem zei

hoi Nienke en yolanda Nog een week en dan zijn jullie weer thuis het was een lange vakantie maar jullie zullen blij zijn dat je weer naar je liefje en jullie fam gaan erg bedankt voor de mooie reis verhalan en foto's het wordt een lange reis voor jullie.een goede vlucht en geniet van jullie thuiskomst Wij vertrekken morgen voor 6weken naar Tenrife dag Drewes en Dicky